8 juli 2011

High Kai.

Större delen av hemmet börjar bli invaderat av diverse insekter. Men inte levande sådana dock... =) Senaste tillskottet till familjen är den här fjärilstavlan från Hagedornhagen. Den ska få mysa tillsammans med oss i allrummet på övervåningen.




Idag har vi njutit av en dag på stranden. Men före det hann jag med en tur in till stan för att spana in märkesrean och fixa födelsedagspresent till syster. Eftersom jag för tillfället inte äger ett enda par jeans, så investerade jag i nya sådana. Hittade dessa supersköna "High Kai" från Nudie, med lite högre midja. Men exakt sådan färg och benmodell som jag var ute efter.



De senaste jeansen jag köpt har alla varit från H&M, otroligt sköna och snygga men med supertunn kvalité. Efter ett antal tvättar har de spruckit då tyget inte orkat med längre. Har tröttnat på det och investerar hellre i två par märkesjeans (till priset av ett) som förhoppningsvis håller lite längre. Snart kommer hösten, och då behöver jag kläder som funkar på arbetet och inte bara hemma med kladdigt småbarn... ;)

Inga kommentarer: