7 juli 2011

PS I love you

Vilka otroliga sommardagar vi kan njuta av nu! Idag har jag svettats på jobbet hela dagen, men eftersom jag har världens bästa sommarjobb kunde jag svalka mig med en glass på stan också. Imorgon är jag ledig på dagen, så då blir det nog en tur till stranden.

Snart får detta Ikea PS skåp flytta hem till oss. Har kikat på det ett bra tag nu, och för tillfället finns det till fyndpris på rean. Ska ha det i allrummet på övervåningen (som Gud glömde...) för förvaring av spel och annat. Ovanpå skåpet ska jag ställa några tavlor, en lampa och annat dekorativt.



Om vi gör några mindre förändringar i taget där uppe så kanske det börjar kännas lite mer lockande att vistas där sen. Som jag sagt före så känns det lite som vi lever i ett halvt hus just nu.

Medan jag väntar på att lilltjejen ska somna spanar jag in vad Ernst hittar på i kvällens program. Efter det blir det OGRÄSRENSNING!

2 kommentarer:

Anonym sa...

...och skåpet är i morgon påväg hem till er på ön men bästa Cissi och Glenn :)/MalinJ

Anna sa...

...vilket säkert betyder att min lampa också är på väg..eller? Vågar man jubla?