5 juli 2011

Regn.

Regntungt väder utanför. Jag roar mig med att röja upp lite här hemma. Blir alltid lite dämpad i humöret när det här sånt här väder. Passar bra att lyssna på Adele idag, min favoritmusik för tillfället...



Var in en sväng till EM för att titta lite mer på skåpet Lodge. Och oh my, vad fint det var! Därför blev jag så besviken när jag konstaterade att skjutdörrarna inte alls löper på så bra som de borde för det priset. De hakar fast, och går inte alls att öppna på nåt smidigt sätt. Eftersom jag ska använda skåpet till "vardags" och antagligen kommer att öppna dörrarna ett antal gånger per dag behöver de fungera mycket bättre än så. Så jag antar att letandet fortsätter!

Till min lycka har nu vår vän J fått tag på två Läckö-fåtöljer till så att jag kan byta ut de som var trasiga! Det är tur att man har snälla vänner... =)

Inga kommentarer: