4 juli 2011

My new baby.

För de flesta är väl inte detta någon big deal - men för mig är det helt fantastiskt. Efter sex år (minst!) med min gamla Nokia-trotjänare har jag nu beställt en vit iPhone!



Det skulle ta en vecka att flytta om abonnemanget (tycker det låter som länge i modern tid, borde ju gå bara med en knapptryckning nuförtiden), så därför får jag den först då. Väntar & längtar!

Nya gardinerna har kommit från Jotex och de kommer nog att bli himla fina bara de blir strykta, fållade och upphängda i rena fönster. Pust! Fick ju inte så mycket gjort här hemma som jag trodde i helgen, prioriterade andra nöjen istället...

Perfekt lektyr för lata stranddagar är nya boken "Decorate" av Holly Becker & Joanna Copestick, bara att bläddra och hitta nya idéer!



Nej, efter två partynätter och en vaknatt på jobbet börjar det bli dags för lite vila. Bäddar ner mig i soffan framför Sommar med Ernst...

Inga kommentarer: