20 maj 2011

Jobbig dag.

Idag är en jobbig dag. Humöret är i botten och jag irriterar mig på allt och alla. Hoppas det går över snabbt!

Sambon tröttnade på mitt velande angående kulör till spaljéerna och skickade iväg mig för att köpa färg. Nu. Idag. Genast. Det resulterade åtminstone i ett beslut gällande kulör. Och spaljéerna blir.... *trumvirvel* .... vitmålade! Resonerade som så att det kanske inte gör så mycket att det blir "vitt på vitt" eftersom det ändå ska klättra klematis på dem. Det gröna kommer att bryta av fint. Hoppas jag.

Blir ungefär att se ut så här.



BILD LÅNAD FRÅN STYLEROOM

Glasskivan med ordspråket är nu hemma. Vi ska bara måla den sektionen först så kan vi montera det sedan.

Ett lass jord anlände idag också. Nu är det bara att fylla de rabatter som är färdigt utgrävda så kan jag plantera sedan. Jippie!

Inga kommentarer: