10 maj 2011

Sol ute. Sol inne. Sol i sinne.

När jag kom hem från jobbet i morse så stod redan 10 lastpallar med marksten på gården. Ska bli så skönt att få detta avklarat, ännu en punkt på listan som vi kan bocka av sedan. Det dröjer väl till hösten innan resten av uppfarten blir asfalterad sen, de brukar ju ha fullt upp med vägarbeten under sommaren.

Har som sagt jobbat natt, och efter det varit in till stan på ärende samt lunchat med två vårfräscha mammor och deras små. Nu har jag roat mig med att beställa hem nya gardiner till vardagsrummet. Efter flera års velande fram och tillbaka bestämde jag mig till slut för dessa. Klassiska, enkla men lite annat än bara vitt...



Ska passa på och sätta mig i solen & vila en stund medan liten sover. Sedan blir det att ta tag i middagsbestyr, deklaration (hurra för avdrag!!!) och eventuellt lite plantering av ligusterhäck.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vårfräsch? Haha, snarare vårSVETTIG :) Men tackar för komplimangen!

Mikaela sa...

Du såg inte det minsta svettig ut.. haha