22 maj 2011

Måla, måla!

Jobbade hela gårdagen så det blev tyvärr inte alls gjort någonting hemma. I morse var jag supertrött efter en sömnlös natt, men framåt eftermiddagen började jag piggna i igen. Hann med att måla några ribbor på spaljéerna i alla fall. "Blir nog fint, bara det blir färdigt" är en fras vi uttalar väldigt ofta här hemma nu för tiden...

Ikväll ska vi förbereda bygglovsansökan för staketet. Men när det kommer upp har jag inte en aning om. Kanske till hösten. Känns inte som att någon är direkt manad att ta sig an det projektet just nu.

Om jag orkar ska jag gå ut lite senare och peta ner några funkior i marken. Påbörjade planteringen igår, men var för trött för att mäta ut var de skulle vara. Insåg dock snabbt att jag måste köpa ännu fler plantor...

1 kommentar:

Cindy sa...

Jag skulle så vilja se en bild på det ni åstakommit så här långt. Låter ju som ni kommit en bit ändå. Tror det blir super bra iallafall... bara de blir klart ;-)