21 januari 2012

Bunnies and beds.

Just nu är det fullt upp både på jobb och hemma. Men det är bra att veckorna går snabbt, då känns det som det är helg oftare!

Maileg-kaninerna har nu hittat sin plats här hemma. Lilltjejen propsade med detsamma på att de skulle sova med henne i sängen. Så nu är hon nerbäddad med kaniner, nallar, filtar, nappar och badankor (!). Ja, det där med sovsällskap förstår man ju inte alltid...

Var och lånade hem min systers gamla docksäng från lekstugan ikväll. Tänkte att dotterns dockor skulle få en egen liten sovplats. Men när jag fick in den i ljuset såg jag att ena hjulet var trasigt, färgen avskavd och madrassen luktade mögel. Kollade in en del olika sidor i jakten på något nytt och lite fräschare, och gissa om jag blev glad när jag hittade DRÖMdocksängen till fyndpris!



BILD; ELLIS CORNER

Inga kommentarer: