4 januari 2012

Inklusive allt.

Ligger fortfarande nerbäddad under värmefilten. Den här förkylningen är nästan som all inklusive, för jag har nog haft alla symptom och besvär som finns nu. Men förkylning kan jag ändå stå ut med - det går ju över...

Liggandes i sjuksängen finns mycket tid för sådant som jag egentligen inte alls behöver nu. Har nog kollat igenom de flesta av mina favoriter när det kommer till webbshoppar, deras mellandagsreor och framförallt vårnyheter...

Är sjukt sugen på en krispig poncho jag suktat efter lääänge, samt välbehövliga boots. Och så hittade jag ju den där Odd Molly-koftan till halva priset... Suck!





1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är farligt att vara hemma och va sjuk...det går så lätt att man "klickar" hem en massa fina saker:) Hämtade två gulliga kaniner från posten idag, inväntar då ett paket till :) Kram från MalinJ