7 juni 2011

Åska.

Det är inget vidare att inte sova på dagen efter att jag vakat natt. Även denna natt blev sömnen usel. Dessutom vaknade vi av åskan i morse, jag som hade hoppats på sovmorgon...

Nå, det är bara att ta nya tag! Efter lunchen promenerade jag ner till handelsträdgården och köpte hem några fler jättedaggkåpor. En timmes motion och dessutom uträttade jag ett av alla mina ärenden, perfekt!



Kombinationen som jag tänkt mig, jättedaggkåpa och stäppsalvia som på bilden.

Nu är det dags att ta en svalkande dusch innan eftermiddagsbesöket A & L kommer över en sväng på picknick.

2 kommentarer:

A sa...

Tack för igår! Mycket trevligt. Och hoppas jag nu inte var en såndär som inte fattade piken att fara hem till middagslagningstid, såg att klockan var över halv 5 när jag åkte... :) Sen stod jag FEMTON minuter i bilkö mot rondellen. Inte okej.

Mikaela sa...

haha, du kan aldrig stanna för länge! =) Bilkö? Var länge sen jag råkade ut för där i rondellen.