15 juni 2011

Skiftbyte.

Har jobbat två nätter och nu är jag ledig resten av veckan! Perfekt målarväder idag, men det känns lite regntungt samtidigt... Får se om jag vågar mig på det, annars finns det ju nog en del annat att ta tag i också.

Mannen som fixar med markstenen är här lite nu och då och jobbar med underarbetet. Imorgon börjar det eventuellt läggas plattor igen. Äntligen ska framsidan bli färdig!

Pudlarna är inlämnade till frisören. Pälsvården är tidskrävande och jag måste tyvärr erkänna att jag inte orkar/hinner med den biten på samma sätt som tidigare. Men nu ska de äntligen bli klippta och snygga lagom till sommaren!




Kan inte fatta att det är midsommar nästa vecka redan! I år firar vi hemma hos ett par vänner efter att jag slutat jobba för dagen. Ska försöka svänga ihop någon form av jordgubbstårta tänkte jag. Ska bli så kul, ser speciellt mycket fram emot att få träffa M & K och deras lille son!



BILD; VIA FRÖKEN FRU

Inga kommentarer: