29 juni 2011

Miss you already.

Hm, veckan utan barn kommer nog att kännas väldigt lång... Längtar redan!

Idag påbörjade jag projekt lasering av trappor och verandagolv. Har nu skurat alla ytor med trallrent. Mer arbetsdrygt än vad jag anade var det förstås, men nu är det gjort! Ska låta det torka nåt dygn, sedan hoppas jag få hit min far för att visa hur man laserar. Har aldrig gjort det förut och vill inte få det för ojämnt. Ska testa på trappan till teknikrummet först, för att se om jag alls gillar kulören. Gör ju inte om det blir lite misslyckat på en sån trappa, värre med trallen vid entrén...

Superfint väder idag, så jag är lite sugen på att åka in till stan efter jobbet och sätta mig på någon uteservering. Måste ju passa på att göra lite roliga saker också, och inte bara "måsten".

Inga kommentarer: